Marketingről!?

posted in: Coaching | 0

A marketingről!?
Kinek való a coaching? Kinek ajánlott az Etka jóga foglalkozás? És kinek jó a lélekmasszázs?

MINDENKINEK, Mindenkinek! ….és persze mindenkinek. Szóval itt most az a marketing, hogy nincs marketing. Réspiac sincs! Sőt még hangzatos szlogen sincs!
Lapul valamelyik fiókomban egy Marketing és Reklámmenedzseri oklevél, sőt valamelyik zsebemben pedig 13 év multis értékesítési gyakorlat….és mihez is kezdjek velük? Mert a válasz az, hogy MINDENKINEK! Etka anyó könyveit olvasgatva feltűnik, hogy néhány oldalanta ott a mondat, ismétlődik rendszeresen, hogy : Akinek van füle hallja! Akinek van füle, HALLJA!

De vajon hallunk, látunk, érzékelünk ? Vagy, mint a szamarak, csacsik akik előtt húzzák a répát csak bambán követünk, bólogatunk, vásárolunk cseppnyi tudatosság, éberség nélkül?

Ha megnyitod a levelező alkalmazásod a promóciók mappa tele lesz ilyen kifejezésekkel: Utolsó esély! Most vedd meg! Leárazás! Árzuhanás!I Itt tudod megrendelni! Utolsó helyek! Csodás lehetőség! Csapj le rá most! Most nyitva a tagság! Csatlakozz most! Ne maradj le! stb…stb…nyílt és kevésbé nyílt felszólítások, manipulációk. És sokan már rohannak is, tolják büszkén kifele a nagyáruházakból a medencét, a grillsütőt, vagy bármi mást sok-sok tízezer, százezer forintért. Jön a futár….webáruházakból még könnyebben pörögnek az összegek…..Aztán befektetünk euróba, ingatlanba, telekbe, autóba ki mibe…de vajon önmagunkba úgy ténylegesen jelenléttel mennyit fektetünk, magunkra mennyit áldozunk-itt most nem ruhára, cipőre…..nyaralásra gondolok. Nálunk a világ eme kis csücskében nem divat, és nem is szokás segítő szakemberhez fordulni, csak ritkán, talán büszkébbek vagyunk ennél, megoldjuk mi magunk, barátokkal, meg úgy Pató Pál urasan…”Ej ráérünk arra még”….
Talán a Mennyei próféciában olvastam, hogy a harmadik világháború az az emberi figyelemért folytatott harc lesz. Lehet nem is vagyunk olyan messze ettől. Minden a figyelmünket, energiánkat kéri, minden eszközzel, mindenki azt szeretné megkaparintani.
Szóval szándékosan nem fogok marketingeszközöket használni, felnőtt embernek tekintem az ügyfeleimet akiket nem kell manipulálni, akik tudnak, akik nem manipulálhatóak, bízok az érzékelésükben, hogy tudják mit akarnak, mi jó nekik, hogy képesek választani és holisztikus szemléletű munkám során is ebben erősítem meg a hozzám érkezőket.